1 Ağustos 2010 Pazar

Zodiac (2007)

Fight Club, Se7en, Benjamin Button, Panic Room gibi filmlerin yönetmeni, güzel insan David Fincher'in müthiş bir filmi (daha).

Başrolünde şeker insan Maggie Gyllenhaal'in kardeşi Jake Gyllenhaal'ın boy gösterdiği filmde, Robert Downey Jr., Mark Rufallo, Brian Cox gibi müthiş oyuncuları da izleme imkanına sahipsiniz. O anlamda çok doyurucu bir film. Hikayesi Robert Graysmith diye bir adama ait. Filmdeki Dirty Harry filmine olan göndermeden dolayı gerçek bir hikaye veya olaydan esinlendiği açık. Araştırmak lazım.

David Fincer'in telefon zili sesine boğduğu ve cinayet sahnelerini, özellikle filmin açılışındakine dikkat, bezediği müziklerle çoşturduğu bu başyapıtından dolayı ayrı bir ödüllendirmek gerek diye düşünüyorum.

Çok vurucu bir seri katil filmi, helal olsun. :)

Not: Sayfayı çok boşladığımın farkındayım. Çok fazla sıkıntım var. Bir yandan onları çekerken, öteki taraftan da deliler gibi yazmak istiyorum. Hoş, film izlemek için de vakit bulamıyorum ya, o da başka bir derdim. Inception filmini bile henüz izleyemedim, siz düşünün artık. :(. Hüseyin. :(.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.