30 Ağustos 2010 Pazartesi

Stone (2010)

Şu anda acınası bir haldeyim. Hoparlörleri olmayan bir bilgisayarda, Robert De Niro ve Edward Norton'un, Milla Jovovich ile birlikte başrollerini paylaşacakları Stone filminin fragmanını izliyorum(Niro ve Norton daha önce The Score adlı filmde de birlikte anılmışlardı. Bunu da bilin istiyorum.). Bu sessiz fragmanlardan anladığım kadarıyla deli bir film geliyor. Suç filmi. Böyle ikili oynayan bir kadın felan, güzeldir bu tarz şeyler. Bir de Edward ve De Niro gibi iki ismi, o Jovovich adlı insanlık dışı kadınla birlikte izlettirme vaadederse, izlenmesi kaçınılmaz oluyor. Olmuyor değil.

İş ve özel hayatımdaki yoğunluklar sebebiyle biriken filmlere bir de bu eklendi. Hoş, çarşamba günü Inception ve The Expendables filmlerini izleme ihtimalim var ama onlar harici yine bir yığın film var izlemem gereken. İşte Machete, The Last Exorcism, The American, Tamara Drewe(L), Splice ilk aklıma gelenler. Ne yapacağım hiç bilmiyorum. En son şöyle ağız tadıyla bir film izlemeyeli ne kadar oldu, onu dahi çıkaramıyorum. Öyle ki ben günde 1 film izlemeden uyuyamayan bir insandım. Şimdi düştüğüm şu duruma bakın.

"Hayat :)"

(LOL)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.