9 Eylül 2010 Perşembe

Üstü Kapalı İsyan

Bu hep böyledir. Ne zaman film izlemeye vakit bulamasam, iyi filmler çıkmaya başlar. Şimdi de öyle oluyor. Bayram münasebetiyle inceden bir göz attım da neler var neler... Aralık'ta Conviction geliyor. Tony Goldwyn yönetecekmiş. Kadrosunda Hilary Swank da var. Bir suç filmi olacak. Efendime söyleyeyim, bu da bomba bir haber; 78 yılından bugüne kadar yapılmış en iyi B filmlerin arasındaki yeri garanti olan ve rahatsız edici özelliği ile dikkatleri üzerine çekmiş olan Day of the Woman a.k.a. I Spit on Your Grave filminin remake olayı gelecek. O da Ocak'ta izlenebilecekmiş. 1978 yılındaki filmin yazarı Meir Zarchi'nin senaryosuna olabildiğince sadık kalınarak, Steven R. Monroe tarafından çekilecekmiş. O da demek ki patlama yolunu böyle kurdu kafasında. Şubattan iki film dikkatimi çekti. Gözümden kaçanlar hariç; Nicholas Cage ve Amber Heard ile Drive Angry. 3D olacak bir suç filmi. İzlenir bence. Bir de The Eagle var. Mark Strong, Jaime Bell felan. Tarihi bir hikayeden dönecek. Klasik onurlu savaşcı hikayesi felan aslında. Şimdi bir daha düşündüm de hiç olmasa da olur gibi geldi. :)). Martta Rango geliyor. Bomba olacak. Bir de Sucker Punch var ki o işte süpersonik bir şey olacak. Onu da çok heyecanlı bekliyorum. Nisan ayı için fazla bir numara yok. Bir tane Scream 4 var ki O'nu da izlemem sanırım. Böyle işte...

Ya neyse, ben biraz Sucker Punch fragmanı seyredeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.