8 Ekim 2011 Cumartesi

Before the Devil Knows You're Dead (2007)

Bir ağabey, kardeşini anne ve babalarının mücevher dükkanını soymak için ikna eder. Soygun esnasında ufak bir terslik olur ve olaylar gelişir.
Uzun süredir gerçekleşmemiş bir orgazmın tadını seyirciye hatırlatarak başlayan ve bir babanın kendi öz evladını, saniye düşünmeksizin acımasızca öldürerek son bulan, normlardan ve kurallardan uzak muhteşem bir Sidney Lumet filmi. O Sidney Lumet, hatırlatmak istiyorum ki 12 Angry Men'in, Dog Day Afternoon'un ve Network'ün de yönetmeni. Philip Seymour Hoffman'ı hiç böyle izlememiştim. Normalde hep şapşal adamı oynardı. Bu filmde ise gerçekten bambaşkaydı. Ethan Hawke de fena değildi.

Fakat Sidney Lumet bambaşkaydı. Her filminde olduğu gibi, bu filminde de oyunculardan daha fazla ön plana çıkmayı başarmıştı. Özellikle sahne geçişleri ve kullandığı müzikler ile oyuncuların canlandırdıkları karakterlerin ruh hallerinin aktarımı çok başarılıydı.

Tavsiye ediyorum.

En kısa zamanda da filmden çektiğim kareleri koyacağım buraya.

Şimdilik CIAO!

26 Ekim 2011, Düzenleme; Biraz uzun sürdü ama nihayet fotoğrafları ekleyebildim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için hiçbir engel teşkil etmez. Kelime doğrulama istemez, denetim beklemez. Öyle güzel bir yer burası.